NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Saturday, January 1, 2011

[Khas PHOTOGRAPHIC Lover] : Fiesta Technopreneur UKM Kampus KL

Salam kawan-kawan


Tadi sedang Momoy blogwalking, Momoy terjumpa satu event yang amat menarik iaitu FIESTA TECHNOPRENEUR. 




Di FIESTA TECHNOPRENEUR tu nanti, akan diadakan CONTEST FOTOGRAFI yang akan di organize organize oleh Kolej Tun Syed Nasir dan UKM (kampus KL).





Korang yang suka photography leh la join. Contest tu terbuka bagi semua warganera Malaysia.


Maklumat ni Momoy ambil dari [sini].


Syarat-syarat penyertaan :
1) Hantar gambar berdasarkan tema-tema berikut :



i.   Black & White (Grayscale)
ii.  Malaysian Festival (Perayaan di Malaysia)
iii. Motion

2) Penghantaran penyertaan :


Emel kepada : Noor Fairuzi Suhana (paie90@gmail.com)
Sertakan       : Nama penuh, alamat rumah/tempat belajar, nombor telefon & tema gambar.

3) Yuran penyertaan :


i . RM 2 bagi warga UKM untuk dua(2) gambar daripada apa-apa tema
ii. RM 3 bagi bukan warga UKM untuk dua(2) gambar daripada apa-apa tema 
iii. RM 5 untuk 3-4 gambar daripada apa-apa tema.

4) Cara pembayaran :

Hantar melalui wang pos ke nama dan alamat :


Noor Fairuzi Suhana Bt Yahya
G202, Kolej Tun Syed Nasir,
Universiti Kebangsaan Malaysia Kampus KL,
53000 Kuala Lumpur.

#Sertakan nama penuh dan jumlah gambar di dalam pos.
##Penyertaan tanpa yuran tak akan diambil kira.

5) Hadiah :


Tempat Pertama  : SPEAKER bernilai RM80
Tempat Kedua    : HEADPHONE bernilai 50
Tempat Ketiga    : PENDRIVE 4GB bernilai RM20

6) Cara penghantaran hadiah :


Hadiah akan dihantar melalui pos ke alamat yang anda berikan.

7) Tarikh akhir penyerahan :


5 JANUARI 2011 (RABU) jam 11.59pm.

8) Sebarang pertanyaan, hubungi :

Noor Fairuzi Suhana Yahya (NUTRI/2)
013-7596848
paie90@gmail.com


SEMOGA BERJAYA !

Sebarang pertanyaan ringkas, boleh juga diajukan di sini :)

Maklumat lanjut korang boleh [Klik Sini]

3 Comments
Comments

3 tukang comment:

duan lang said...

minat gak ke fotografi?org da bgun pg td ag momoy..haha

daylachan said...

lepas ni byk lg contest dr UKM(kata2 dr seorang ex ukm.hehe

.::: Princess MOMOY :::. said...

@duan lang
suka tgk hasil kerja orang jer...tapi nak amik macam tu tak pandai =.=

@daylachan
hehe... paduhal ex-ukm rupanyer =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!