NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Monday, January 3, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway

Wahh....seronoknyer...
Thx pada caliph shuriken yang suka tag GA ni pada Momoy.




Menurut tuan punya GA ni [Izamir Ridzwan] specifikasi hadiah adalah berdasarkan:

  • Kingston Data Traveler 101 G2 ( IR akan gantikan dengan latest model, kalau keluar baru laa)
  • Berkapasiti 4GB setiap satu
  • 4 Pemenang.. Pemenang akan ditentukan melalui Random.org... Ala-ala macam cabutan bertuah gitu..
4 orang rakan blogger yang Momoy nak tag adalah:


Maklumat lanjut korang [klik sini]
10 Comments
Comments

10 tukang comment:

Mr.IX said...

goodluck!!

pakzue said...

mcm best jew

woot-woot said...

kat bawah post belah kiri ade tulis

KOMEN SINILAH

:)

geekz36 said...

best of luck. kalau xde org tag blh masuk sendiri ke?

Enh Ear said...

good luck ye

p@kcikLie said...

rasanya dah ditag oleh Dinaz sebelum ni cm saya juga..
http://diaumaininaz.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

aNnE said...

pendrive..i loikeeee..hehe
gud luck:)

caliph shuriken said...

momoy..
gud luck ^^

ardinihumaira said...

Goodluck :)

aibaks said...

gudluck dear!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!