NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Saturday, January 8, 2011

GiveAway EdY : Awak Busuk!

Arrghhh.... walaupun Momoy nih 24/7 wangi tetapi tak tahu la kenapa si caliph shuriken ni tag GA oleh bro Edy Awak Busuk!


Waa... Dear, kamu salah faham nih. Mana ada Momoy busuk. Isk...isk...




Maklumat korang boleh klik banner atas ni. Tarikh Tutup : 11.59AM pada 12/1/2011


Done. So Momoy nak tag pada mereka yang bususk ni Khairy | Maldieya
Jangan marah yer dear. Hehe...

5 Comments
Comments

5 tukang comment:

caliph shuriken said...

awk bucuk tp kiut, hukk...

caliph shuriken said...

lupa plak..
gud luck ok ^^

.::: Princess MOMOY :::. said...

hihi...thx dear
tapi momoy tak bushuk. waaaa....

E.d.Y said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

.::: Princess MOMOY :::. said...

@A.d.Y
thx u bro
thx jugak buat GA ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!