NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Thursday, December 23, 2010

Shopping for ‘scents’





Hoho…X-mas dah tiba dan sekarang sudah sampai masanyer Momoy beli perfume baru. Yayy…  selalunyer biler Momoy nak beli perfume, Momoy akan look out beberapa perkara laa…

  1. Selalunyer lepas sembur tester kat tangan. Momoy akan g jalan2 dulu lebih kurang 15 minit. Normally, masa 15 minit tu cukup untuk perfume tadi react dengan chemistry semulajadi badan kiter.  Then Momoy akan decide either nak beli or tak.
  2. Lebih baik kalau korang dapat lebih banyak bau. Banyak sikit pilihan nak buat. Lain la kalau korang memang dah aim dah perfume tu yang korang nak beli. Okay, korang sebenarnyer boleh jer minta sample dari salesgirl yang cun tu untuk bawak balik rumah.
  3. Untuk lebih nilai bagi duit yang korang kuarkan untuk banyak items bagi perfume korang tu (shower gel, perfume, lotion etc.). Adalah lebih baik korang beli time musim perayaan x pun holiday specials contohnyer X-mas, Mother’s Day ker Hari Raya ker Chinese New Year ker.
  4. Bagi yang jenis nak kumpul botol2 perfume yang cantik2 tu…korang beli yang dalam saiz botol kecil jer. Jimat ! Sebab korang just nak collect botol je kan.
5 Comments
Comments

5 tukang comment:

Unknown said...

aki pun suka perfume^^

.::: Princess MOMOY :::. said...

hehe... sama la kiter. hoho...

caliph shuriken said...

bila nk gi shopping?
hikk...

.::: Princess MOMOY :::. said...

@caliph shuriken
nape tanya dear? mau sponsor ker? heheh...

caliph shuriken said...

plg penting.. mau gi sama2 ka?
hikk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!