NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Sunday, November 14, 2010

Gelang magnetik AC Mizal kantoi testimoni ?

Salam para2 blogger,

Berita nie Momoy rasa ramai yang dah tahu tentang kes gelang magnetik AC Mizal. Tapi yang belum tahu boleh baca untuk sedikit info dan amik iktibar yer. Kebenarannya hanya ALLAH Yang Maha Mengetahui. Momoy xde la ambik pot sgt pasal nih cuma biler blogwalking terjumpa plak pasal nih, Momoy rasa elok Momoy share bersama. 

Berbalik tentang kes penipuan testimonial dalam FB AC Mizal yang sebenarnyer diambil dari website lain dan ditiru sebulat2 nyer cuma ditambah dengan gambar2 mat2 salleh yang kononnyer telah mencuba gelang magnetik AC Mizal tue. Nie testimonial dari FB AC Mizal.



AC Mizal dikatakan terkantoi biler ader seorang yang bijak pandai telah membuat research dan study benda nih. Yelah nak beli gelang harga RM1000 beb. Dan mamat bijak tersebut telah terjumpa dengan satu website yang sama ngan testimonial dalam FB AC Mizal nih. Nie link website tu; Klik sini. Kira dia dah salah target la... Errkk...

Tak nak cakap panjang lebar...korunk baca testimonial yang dicopy paste kat bawah nie...dan korang nilai sendiri la macam mana...Momoy speechless TT



Byk lagi nie isu nih...antaranya tentang harga sebenar gelang magnetik tu dikatakan hanya RM78 tetapi dijual dengan harga RM1000. Untuk makluman korang AC Mizal nih dah berbalah dengan penulis blog Aidid Mu'addib yang merungkai isu nih. Hoh...siap nak masuk Metro lagi. Errr...macam2. Momoy bukan nak batu api ke apa....cuma kiter ambil sebagai iktibar dan pengajaran. Credit to Aidid Mu'addib. 


P/s: X masuk campur...x tahu aper2 ~
1 Comments
Comments

1 tukang comment:

Amir Izzat said...

entah la..amir tak berani komen..mungkin itu cara diorang berbisnes... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!