NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Friday, November 26, 2010

WTH ! Beli telefon bimbit mainan RM300

TANAH MERAH - Seorang mekanik kerugian RM300 apabila terbeli sebuah telefon bimbit mainan yang menggunakan jenama terkenal daripada seorang lelaki di Kampung Bukit Panau di sini kelmarin.
Menurut mangsa, Mohd. Jasmi Jusuh, 35, pada hari kejadian dia dikunjungi seorang lelaki ketika menjalankan kerja di bengkel di hadapan rumahnya pada pukul 10 pagi.


Katanya, seorang lagi lelaki berada di dalam kereta jenis Nissan Sunny yang diletakkan kira-kira 100 meter dari bengkelnya.
"Lelaki terbabit menawarkan sebuah telefon bimbit berjenama terkenal yang berharga ribuan ringgit di pasaran.
"Dia menawarkan telefon bimbit tersebut dengan harga RM300 sahaja tanpa pengecas bateri dengan alasan memerlukan wang segera," katanya ketika ditemui di sini semalam
Sumber dari KOSMO.
Isk...isk...hangus 3 rat !! Dapat HP mainan trus ... mmg mara. Biar ler Momoy pakai HP murah2 pun asalkan ori. Watpe pakai HP ribu riban tapi 'Made in China'... Tapi yang peliknyer x kan mamat nih x check dulu kot b4 dia beli ngan org yg x kenal tue... Agaknyer sbb dia teruja ngan HP tu so dia dah gelap mata. Nasi dah jadi bubur. Jadikan pengajaran...

5 Comments
Comments

5 tukang comment:

Kenzo@MrConteng said...

btol2~ biar ada hp murah pon xpe..yang mekanik ni pon satu..xcheck dulu...

sekamar rindu said...

salam..

masalahnya takkan dia tu tak tengok..belek2 dulu hp..tak kan tak leh nak beza..

.::: Princess MOMOY :::. said...

senang betul kena tipu...adeh...pelik amat rasa. mudah tol dia bg RM300 tu kat org

ferry said...

dah nasib dia nak wat macam mana..mane la tau dia kene psycho dgn mamat yang jual tu..

.::: Princess MOMOY :::. said...

@ferry - kalau kena pukau tu mungkin jugak eyh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!