NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Sunday, May 22, 2011

Sana Hadanomy 1000 MG Collagen Mist | Momoy Love






Entry kali ni nak review tentang skincare dari Jepun. Oh oh... korang tahu kan yang Momoy memang addict dengan Japan, Korea ni. So semua barang-barang, skincare dan cosmetic Momoy kesemua memang dari Korea dan Jepun =) 



Tentu korang pernah dengar tentang kebaikan kolegen kan? Kolegen bertindak dengan menolong melembapkan kulit di samping membantu melambatkan penuaan dan mengurangkan garis-garis halus (wrinkles). 


Apa benda ni?




Itu adalah Sana Hadanomy 1000 MG Collagen mist. Apa yang menarik tentang Sana Hadanomy 1000 MG Collagen Mist ni? Jom baca.




Sana Hadanomy 1000 MG Collagen Mist ni ialah facial mist yang mengandungi kolegen yang sangat tinggi. Apa yang Momoy suka tentang Sana Hadanomy ni ialah ia cepat meresap ke dalam kulit. Momoy cuma perlu sembur satu atau dua kali sahaja bagi setiap semburan. Kebiasaannya Momoy gunakan Sana Hadanomy ni setiap kali selepas mandi, bersihkan muka dan sebelum atau selepas Momoy make up =)



Momoy hanya perlu sembur pada jarak lebih kurang 15-20 cm dari muka Momoy. Ada bau laici yang nipis =) Di Jepun, Sana Hadanomy 1000 MG Collagen Mist ni antara item wajib ada dalam handbag chikaro-chikaro Jepun. Lagi pun packaging yang comel memang sinonim dengan Jepun ni.



Pekat kan liquid ni. Boleh tahan hingga 2-3 bulan. Jimat. Kulit pun cantik.



Apa yang buat Momoy sukakan product ni ialah kandungan kolegennya adalah 1000 MG. Bestkan?! Facial mist ni pula tahan lama dan hydrating effect! Perkara kedua yang Momoy suka adalah Momoy berjaya dapatkan limited version! Iaitu botol bentuk hati berwarna pink yang super kawaii. Wahhh... Momoy suka.



Perkara buruknya ialah susah nak cari Sana Hadanomy di Malaysia memandangkan ia tidak dijual di kedai-kedai. Hanya boleh dibeli di e-bay atau online shop sahaja tetapi Momoy fikir ianya sangat berbaloi untuk dimiliki.



Korang yang nak mencuba? Momoy suggest dapatkan di Supermodel's Secrets pada harga RM29.90 (90 ml) dan refill RM49 bagi 250 ml.


4 Comments
Comments

4 tukang comment:

caliph shuriken said...

uikks.. dear ni mmg addict produk jepun, hukk...

.::: Princess MOMOY :::. said...

@ caliph shuriken
yer dear caliph, memang
lagi pun collagen mist ni best
chikaro Jepun memang wajib ada benda ni =)

kyo said...

lepas baca entry ni bila ntah.. terus google cari maklumat.. kyo beli gak.. tapi cream je la.. tu pon jumpa kat watson.. best la guna.. thank momoy coz sudi share produk yg best ni.. n thanks jugak sebab follow blog kita :)..

.::: Princess MOMOY :::. said...

@kyo
yer. memang bagus
sebab seminggu momoy pakai dah boleh nampak kesannya
kulit lebih tegang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!