NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Wednesday, September 28, 2011

Wednesday Wordless | Baypang







Baypang - kuih tradisional negeri Terengganu





12 Comments
Comments

12 tukang comment:

EB said...

Hehehehe... da lama x mkn benda ala ni... Dap dap.. Manis2..

Odah + One = OdahOne said...

oic agknya nama kuih ni baypang...nama buruk sgt byinya MOMOY xmcm rasanya yg best???

.::: Princess MOMOY :::. said...

@EB
tapi kalau kat terengganu ni punya tersangat lah manis
adoyaiii... telan juga ler sebab dah nak keje sini. haha

@ Odah + One = OdahOne
nama kuih memang tak glamour langsung kan
momoy tak rasa macam kuih, macam jajan (junk food) jer =)

shida'R said...

ooo kuih nih nama baypang ke...bru taw ngee..

YOUsoF said...

Rasanya pernah makan benda ni.. Baru ni tau nama sebenarnya.. ;D

.::: Princess MOMOY :::. said...

@ shida'R
momoy pun baru tahu

@ YOUsoF
dulu momoy ingatkan ini jajan, rupanya ini kuih tradisi tganu

caliph shuriken said...

mcm pnah makan dulu tapi siyes x tau nama kuih ni, huh...

Solihin Zubir said...

prnah mkn kuih ni.. tapi rsanya nama lain.. tak ingat.. hehe..

.::: Princess MOMOY :::. said...

@ caliph shuriken
makan waktu kecik2 kan

@ Solihin Zubir
oh ada nama lain ker

MERAH said...

Salam Momoyyy :D

bepangg nii sangat sedapp.kalau blk tggnu slalu beli.tgk gmbo ni telan air liur je mampu T.T

devorelebeaumonstre. said...

nice! xo

p.s. I'm having a necklace giveaway from gigi vintage if you'd like to check it out. :)
devorelebeaumonstre.com

delarocha said...

sedap kuih ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!