NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Wednesday, December 14, 2011

Be careful! Fake BR1M Form!



Salam kawan-kawan.





小心! 假的BR1M表格!这肯定是有心人伪造BR1M的表格,为了要索取人民机密的资料!快传!






Be careful! Fake BR1M form! This is definitely someone forged BR1M the form, in order to obtain people's confidential information! share please!




Berhati-hati dengan Borang palsu BR1M! Ini sudah tentu angkara suatu pihak memalsukan borang BR1M, bagi mendapatkan maklumat sulit orang ramai! tekan kongsi!









6 Comments
Comments

6 tukang comment:

||aLeaSaRa|| said...

hye sis momoy ^*

peliklah asal ada je bantuan kerajaan utk masyarakat,ada je penipu yg bergeliga otak nak ubah sana sini borang.kesian kat org kampung nak2 lagi warga emas!diorg manalah tau dah seronok nk mohon bantuan,kelam-kabutlah isi borang.

harap semua rakyat dah tau pasal kes ni dan berhati2.

MéuzAngelo™ XXIII said...

ape ni? tak pernah nmpk pun

.::: Princess MOMOY :::. said...

@ ||aLeaSaRa||
itu la. kesian. tiba2 nak kuarkan duit ...tengok-tengok licin habis dalam akaun
hati-hati semua rakyat Malaysia
sebar-sebarkan

@ MéuzAngelo™ XXIII
alamak dear ni mesti x ikuti perkembangan semasa ni
tak apa la. google lah tentang BR1m tu

OdahOne OdahOneBizz said...

ada jek yg nak ambik ksmptn...byk sgt spekulasi tntg BR1M ni pening nak layankn...bg duit slah xbagi pun salah gak kan...hope gov telus & ikhlas bg duit ni kt rakyat yg btul2 mmlukn...nak apply jugaklh...hoho

caliph shuriken said...

org niat x elok berlambak kt luar tggu pluang cmni...

Cik Gee said...

maaf.. nak komen yg xde kena mengena.. saya dah jawab soalan saudari. sila buka LINK ini bleh? .. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!