NOTE :

Salam readers,

Momoy dah move to belog baru. Belog ini ada problem. Sila ke belog baru Momoy di http://www.momoy-blogirl.blogspot.com

Thanks all.

Sunday, January 1, 2012

Salam 2012




Seorang teman rapat selalu berkata pada Momoy, “Rehatlah. Jangan kuat sangat bekerja. Nanti sakit, sendiri yang susah”. Terima kasih. Momoy tahu kamu senantiasa mengambil berat akan kebajikan kawan-kawan kamu. Dan Momoy akui, kerja Momoy memang memerlukan komitmen dan pengorbanan masa yang amat besar. Tapi heh. Betul ke? Sebab ada je masa Momoy update blog. Haha... kantoi curi buat entri waktu kerja. Syhhh...



Tapi Momoy bertentangan pendapat dengan sahabat Momoy tu. Kerja memang tidak akan habis, sampai bila-bila pun. Tapi kalau bertangguh, sendiri juga yang berat menanggungnya. Bagi Momoy, kalau sakit jangan hanya terlantar, memanjakan diri, kelak makin teruk sakitnya. Lawan lah sakit tu.





Banyak perkara yang Momoy lalui demi memenuhi tuntutan hidup hinggakan tidak sedar sudah 365 hari berlalu. Melakar diari tahun baru yang pastinya masih putih dengan pelbagai azam yang ingin dicapai. Tidak kisahlah jika azam tahun 2011 tidak tercapai, apa yang penting cuba gandakan usaha untuk tingkatkan lagi kemajuan diri. Begitu lebih berbaloi dari menyesali apa yang telah terjadi.



Masuk tahun 2012 wajar kita mengubah tabiat diri. Stail dan gaya untuk lebih tampil yakin mungkin Momoy akan pertimbangkan juga. Bagi diri Momoy, Momoy mahu mulakan dengan rutin harian yang lebih teratur. Terutama yang berkaitan dengan kerjaya supaya terus maju setapak lagi ke hadapan untuk merancang masa depan yang selesa.



Momoy menutup tirai 2011 dengan senyum, dan berharap semoga tahun baru ini akan lebih cemerlang. Kepada rakan-rakan blogger (juga silent readers) Momoy ucapkan terima kasih kerana terus menjadi pendorong untuk blog Momoy. Selamat tahun baru 2012.



5 Comments
Comments

5 tukang comment:

EnciK AxixOu said...

eppy new year moy . hehe

Anonymous said...

wish u happy new year momoy,
may all ur wishes come true.. :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

@ EnciK AxixOu
thx u
hehe... hepi new year pada awak juga
lama x visit sini =)

@ athirah rosli
thx u dear
and u too =)
may Allah bless u

caliph shuriken said...

hepi new year awk..
smoga trus sukses ^^

||aLeaSaRa|| said...

slm thn baru juga utk sis momoy!ye semoga thn ini semangat pun baru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please don't forget to share this to your Friends!